Procedura wymiany punktów

Procedura wymiany punktów

 

1. Program lojalnościowy jest dostępny wyłącznie dla zarejestrowanych Klientów sklepu SklepKawa.pl. Zatem przed rozpoczęciem procedury zbierania oraz wymiany punktów niezbędne jest założenie konta na SklepKawa.pl (rejestracja).

2. Wybierają Państwo interesujące Państwa produkty z oferty SklepKawa.pl. Do każdego z produktów z naszej oferty przypisana jest określona liczba punktów.
program lojalnościowy, wymiana punktów, krok 2

 

3. Po dodaniu produktów do koszyka w podsumowaniu pojawi się łączna ilość punktów które zostaną przypisane na Państwa konto po sfinalizowaniu danego zamówienia.program lojalnościowy, wymiana punktów, krok 3

  1. Należy przejść do zakładki "Zaloguj się". Po zalogowaniu się wyświetlona zostanie suma zebranych przez Państwa punktów w programie lojalnościowym. Następnie należy przejść do listy produktów, które można wymienić za punkty.

program lojalnościowy, wymiana punktów, krok 4

5.Wyświetlą się produkty wymienialne w programie lojalnościowym. Dodatkowo mogą Państwo wyselekcjonować wyświetlaną zawartość na wszystkie produkty, bądź tylko produkty dostępne przy danej ilości punktów.

Każdy produkt ma określoną ilość punktów, który wyświetla się poniżej zdjęcia produktowego. Klikając w przycisk „wymień” wybierają Państwo produkt na który chcą wymienić punkty z programu lojalnościowego.

program lojalnościowy, wymiana punktów, krok 5


6. Mogą też Państwo wejść w karty poszczególnych produktów, aby zapoznać się z ich opisem, jak również dokonać wymiany w samej karcie produktu. Dokonując wymiany poprzez kartę produktu mogą Państwo określić także liczbę sztuk danej kawy, którą chcą wymienić Państwo za punkty. Taka procedura jest oczywiście możliwa jedynie pod warunkiem, iż łączna liczba posiadanych punktów pozwala na wymianę większej ilości produktów.

program lojalnościowy, wymiana punktów, krok 6

7. Po dokonaniu wymiany, w zakładce Moje Konto na liście wymienionych produktów pojawi się wybrana przez Państwa kawa z adnotacją "Zgłoszona do wymiany". Zgłoszenie trafi do Działu Obsługi Klienta i będzie oczekiwało na akceptację. Gdyby z jakiegokolwiek powodu wymiana na konkretny produkt nie była możliwa, pracownik Działu Obsługi Klienta niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu przedstawienia alternatywnego rozwiązania. Warto zwrócić również uwagę na liczbę punktów które pozostały do wykorzystania po uprzednio przeprowadzonej wymianie - być może w dalszym ciągu umożliwia ona przeprowadzenie kolejnych wymian na kawy.

program lojalnościowy, wymiana punktów, krok 7

8. Po zaakceptowaniu wybranej przez Państwa kawy przez administratora sklepu w zakładce Moje Konto status kawy zgłoszonej do wymiany za punkty ulegnie zmianie na "Wymieniono". W tym samym czasie pracownik Działu Obsługi Klienta prześle na Państwa adres e-mail podany podczas rejestracji konta, voucher w postaci kodu.

 

program lojalnościowy, wymiana punktów, krok 8

9. Voucher (kod) uprawniający do odbioru wymienionych za punkty kaw można następnie wykorzystać przy kolejnym zamówieniu składanym na SklepKawa.pl. Kod należy wpisać podczas składania zamówienia w sekcji "Dodatkowe informacje" w polu "Kod z programu lojalnościowego". Po tej operacji kawa z vouchera zostanie dołożona do Państwa zamówienia.

program lojalnościowy, wymiana punktów, krok 910. Odbiór wymienionych produktów może nastąpić wyłącznie po podaniu kodu z vouchera w kolejnym zamówieniu składanym na SklepKawa.pl. Bardzo prosimy aby pamiętali Państwo o jego podaniu w polu "Kod z programu lojalnościowego", ażeby odbiór wymienionych uprzednio za punkty produktów był możliwy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl