SklepKawa.pl
2024/03/19 12:57
Najczęściej zadawane pytania
  • Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Więcej informacji w tym zakresie znajdą Państwo w zakładce Faktury i paragony.

  • Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

Tak, wszystkie ceny podane na stronie są kwotami brutto i zawierają podatek VAT.

  • Czy ceny podane na stronie podlegają negocjacji?

Podane na stronie ceny, są kwotami ostatecznymi. Gwarantujemy jedną z najatrakcyjniejszych ofert na rynku, więc z powodu niskiej marży nie udzielamy dodatkowych upustów.

  • W jakich godzinach czynne jest biuro i magazyn firmy?

Biuro i magazyn są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00. W podanym czasie odbieramy Państwa telefony oraz odpowiadamy na wiadomości e-mail.

  • W jakich godzinach czynny jest punkt odbiorów w C.H. Reduta?

Punkt odbiorów w C.H. Reduta jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 21:00 oraz w niedzielę od godziny 10:00 do 20:00. Pracownicy punktu odbiorów w C.H. Reduta nie odbierają telefonów oraz nie odpowiadają na e-maile, w związku z czym wszelkie kwestie formalne i techniczne muszą być załatwiane za pośrednictwem biura firmy, w godzinach jego pracy.

  • Jak znajdę punkt odbiorów na terenie C.H. Reduta?

Punkt odbiorów ma formę stoiska handlowego (typu "wyspa") i znajduje się na parterze C.H. Reduta (Al. Jerozolimskie 148, Warszawa) przy linii kas hipermarketu Carrefour.

  • Kiedy mogę odebrać zamówienie w C.H. Reduta?

Po odbiór zamówienia złożonego w naszym sklepie z kawą do C.H. Reduta zapraszamy dopiero po otrzymaniu wiadomości e-mail informującej o zmianie statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru - C.H. Reduta". Uprzejmie prosimy nie przyjeżdżać wcześniej, gdyż produkty nie zostaną Państwu wydane.

  • Kiedy mogę odebrać zamówienie z magazynu firmy?

Po odbiór zamówienia złożonego w naszym sklepie z kawą z magazynu firmy zapraszamy dopiero po otrzymaniu wiadomości e-mail informującej o zmianie statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru - Magazyn". Uprzejmie prosimy nie przyjeżdżać wcześniej, gdyż produkty nie zostaną Państwu wydane.

  • Jaką firmą wysyłają Państwo paczki?

Korzystamy z usług firmy kurierskiej GLS Poland.

  • Kiedy wyślą Państwo moje zamówienie?

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 19:00 są co do zasady wysyłane w tym samym dniu roboczym, jeżeli zostały uprzednio prawidłowo opłacone albo wybrano dla nich opcję wysyłki za pobraniem. Pozostałe zamówienia są realizowane w kolejnym dniu roboczym. Powyższa informacja ma charakter informacyjny, a w szczególności nie uwzględnia możliwych losowych opóźnień w realizacji zamówień, które staramy się oczywiście ograniczyć do minimum.

  • Ile wynosi opłata za przesyłkę?

Opłata za wysyłkę paczek jest zgodna z cennikiem dostępnym w zakładce Czas i koszt dostawy.

  • Kiedy paczka zostanie doręczona?

Przesyłka jest doręczana w większości przypadków w ciągu 24 godzin od momentu nadania. Więcej szczegółów znajdą Państwo w zakładce Czas i koszt dostawy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium